søndag den 25. maj 2014

Vinderne af min City Surfer-konkurrence

Først og fremmest: Tak til alle jer, der har deltaget i min konkurrence! Der har været rigtigt mange gode ideer til blogindlæg, og det har faktisk været rigtigt hårdt at vælge hvem der skulle løbe af med sejren.

 
 
Men det kan man jo ikke altid undskylde sig med. Så vinderen af City Surfer er:


Sofie Boysen, der gerne ville høre om hvordan man som forfatter tog højde for det færdige produkt når ens roman skal illustreres. Da jeg med City Surfer arbejdede med en illustrator er emnet jo bare endnu mere relevant!

 

De sidste to pladser har Peder Riis og Simon Vadsholt sat sig på. Jeg tror jeg vælger at gå rogue og ikke uddele 2. og 3. pladser, på den måde kan både Simon og Peder sige at de ”fik 2. pladsen” uden for stor ballade – alle vinder!

Og hvorfor skulle de vinde over de andre?



Simon foreslog alle tiders ide, hvor han gerne vil vide mere om hvordan man skriver humor og sjove tekster. Det er interessant og faktisk noget jeg af en eller anden grund helt har overset her på Skrivekrampe – godt set!


Peder er lidt i samme retning som Sofie og vil gerne høre om hvordan man som forfatter finder/vælger/laver noget med illustratorer.


Tak for de mange gode ideer som ikke kun de tre, men jer alle(!) er kommet med. Mange af dem er taget til efterretning, og det føles pludselig unfair at jeg skal vælge tre, og ikke bare kan belønne jer alle. Mange tak!

 

Og tillykke til jer, Sofie, Peder og Simon!

 

God skrivelyst
Bjarke