mandag den 13. august 2012

3 års fødselsdag


I fredags havde Skrivekrampe.dk 3 års fødselsdag, og det er ikke mindst jeres skyld, da en hjemmeside intet er uden sine læsere – Mange tak for det!
Jeg ser ikke mig selv som sentimental, men kan da ikke lade være med at se tilbage på hvad der er sket på de tre år.

Det vigtigste er nok, at Skrivekrampe.dk er gået til ikke kun at være en side hvor jeg fortæller om mit forfatterliv, nej, det er også blevet en side hvor jeg kan formidle min store interesse for skrivningen som fag, noget som jeg kan høre at I også er glade for – win/win!

Samtidig arbejder jeg på at oplyse om nye skrivekonkurrencer så hurtigt de bliver slået op. Dog har jeg det seneste år ændret lidt på præmisset, da de konkurrencer, der nu opslås fører til en form for udgivelse eller på anden vis kan påvirke ens forfatterliv. Der findes altså en masse konkurrencer jeg ikke nævner, og her vil jeg foreslå at holde øje med enten www.fyldepennen.dk eller www.movellas.dk, der tit holder sådanne skrivekonkurrencer, der både er udfordrende og giver en et godt netværk af andre skrivende.

Jeg er også begyndt at reklamere for skriveundervisning på Skrivekrampe.dk. Omtrent samtidig med at jeg startede siden begyndte jeg at undervise lidt i skrivning og forfatterliv, og da jeg fik flere henvendelser tænkte jeg at det ville være smartest at oprette en side hvor jeg forklarer hvad jeg tilbyder. Det er sindssygt fedt at være ude og undervise, og opleve hvordan ens viden kan hjælpe folk fremad med skrivningen.

Jeg har det sidste halve års tid gået med en tanke om at introducere noget nyt på Skrivekrampe.dk, og tror nu endelig jeg har fundet ud af hvad det skal være. Det kan I se hvad fører til, til september. Jeg glæder mig i hvert fald!

Skrivekrampe har også været på Facebook i lidt over et halvt år, og her poster jeg hver gang der kommer en ny artikel eller en ny skrivekonkurrence, så er du interesseret i at vide præcis når jeg opdaterer, eller bare vise at du kan lide det jeg laver, så skynd dig at synes godt om siden!

Ja, så er der ikke andet at sige end tak for tre gode år, og så prøver vi at tage tre mere!

God skrivelyst
Bjarke