mandag den 16. august 2010

Mit liv som mediedarling

Ja, så var det altså den 13. august at jeg var i dagbladet Information.

Artiklen kan læses HER!

Det var en meget speciel oplevelse at slå op på siden og se sit ansigt på det store billede. At opdage at man så også fylder halvdelen af artiklen får virkelig en til at tænke wow!

Ej, jeg er sindssygt glad for interviewet. Der er nogle ting, som jeg synes intervieweren forenklede lidt, men jeg ved jo godt hvordan det er, så jeg overlever. Grundlæggende er det nemlig superlækkert, den måde artiklen er blevet behandlet på – og læg mærke til hvad artiklens sidste ord er!

Tænk, nu har jeg også været i avisen. Min forfatterkarriere er i fuld flor – og jeg er ikke engang blevet udgivet endnu. Bjarke Schjødt Larsen – Litteraturens Sidney Lee.

Tilbage til skriveriet og de tusind deadlines, jeg har sat for mig selv i denne uge.

God skrivelyst
Bjarke