mandag den 24. maj 2010

Lyden af vanvid har fået sin første anmeldelse

Den første jeg kender til i hvert fald. Himmelskibet – som er foreningen fantastiks medlemsblad og et magasin for stort set al fantastisk litteratur – har i deres nyeste nummer blandt andet skrevet om samlingen:

”Der er to forfattere der er gengangere, hvilket jo tyder godt og viser at der er en bred flok forfattere der gør sig i Weird Fiction og det Lovecraftianske …”
Anmeldelsen vil jeg mene er positiv, om end nogle af samlingens forfattere får enten ros eller ris med på vejen. Jeg er desværre ikke nævnt, men det ville måske også være en for stor mundfuld for anmelderen at angive mig som dansk horrors gyldne fremtid, hehe.

Så mangler vi bare at jeg begynder at få flere ting trykt, så min karriere som netop ”gylden fremtid” kan starte rigtigt.

God skrivelyst
Bjarke