mandag den 19. april 2010

Unævnelig Horror udgivet!


Så er min novelle Unruhe kommet på gaden! Det er i novellesamlingen Lyden af vanvid der er andet bind i forlaget H.Harksen Productions Lovecraft-samling.
Udover mig er der 9 andre forfattere, blandt andet A. Silvestri, som jo mere eller mindre er i alle novellesamlinger nu om dage, hehe.
I forhold til første bog i serien, Fra skyggerne, så er Lyden af vanvid en rigtig moppedreng på 256 sider med lækker forside og illustrationer til alle novellerne! Disse tegninger er fantastisk lækre og lavet af min gode ven Søren Klok.

Min novelle handler om forskeren Lars Gavlgård, der efter at være blevet præsenteret for et mystisk manuskript fundet gemt i en vikingerustning, søger efter ... Ja, hvad søger han egentlig efter? Han ved det heller ikke selv, men søgningen får ham bl.a. til at stifte bekendtskab med en dansk oversættelse af Necronomicon og byen Bork i Jylland. Finder Gavlgård det han ikke ved han søger? Og ønsker han egentlig at finde det?

Det er godt nok specielt at holde en bog i hånden som indeholder ens egne ord. Eller, jeg har faktisk en bog fra et skrivekursus jeg var på, men det er ikke helt det samme. Lyden af vanvid har ISBN og kan købes og alt muligt!
Det her er et godt tegn, det er jeg sikker på. Nu kommer det til at gå fremad med forfatterkarrieren!
bogen kan købes på forlagets hjemmeside!

God Skrivelyst og læselyst!
Bjarke