mandag den 15. marts 2010

I dag er skrivedag.

Hvis jeg skal nå min deadline d. 10. april, så må jeg jo også arbejde for det!
Og kan godt mærke at det blev lidt for let da jeg regnede mig frem til at det bare skulle være 2½ kapitel om ugen, lige pludselig blev det jo svært at skrive. Skræmmende at man kan blive påvirket så let.
Men i dag har jeg så fået skrevet to kapitler, efterspillet på hovedpersonens bedste vens død, og introduktionen af skurken, der gjorde det. Det virker super, hvis jeg selv skal sige det. (og det skal jeg, for det er min blog)
Regner med at tage et kapitel eller to mere inden jeg erklærer dagen slut, men skal man se på gennemsnittet som jeg nævnte før, så har jeg jo nu næsten skrevet ugens mål, på blot en dag! Hvad er det, hvis ikke et tegn på at jeg burde tage mig selv i ørerne!
Nå, tilbage til skrivningen!jeg vender tilbage, og god skrivelyst til jer andre!
Bjarke